האם כפכפים יכולים להפתיע אותנו?


 

 

 

האם כפכפים יכולים להפתיע אותנו?

 

כאשר הקיץ בעיצומו, כולם מתחילים להתקדם בכיוון חוף הים. ומה אנחנו צריכים כדי להרגיש בנוח בהליכה על חופים? כמובן, מצב רוח טוב וציוד טוב – וחלק חשוב בציוד שייך לנעליים, שבמילים אחרות נקראות "כפכפים". הרופאים, לעומת זאת, מנסים לטעון שסוליה של הכפכף שטוחה ולא יציבה, ועלולה לגרום לבעיות גופניות. אבל מי מאיתנו מתייחס לדברים אלו?

כפכפים - זה דבר שימושי יומיומי. אולי בגלל זה המעצבים מנסים להפתיע את כולם בעיצובים יוצאי הדופן החדשים ולא רק בצבעים עליזים ושמחים? בנעליים האלה נוח ללכת על החוף או להירגע ליד הבריכה, אבל הם מזכירים את "הכפכפים הקלסיים" רק מרחוק.

אלה, למשל, נראים רגיל... אבל בעזרת הסוליות שלהם - אפשר בקלות לפתוח בקבוק בירה.

אתם לא שותים בירה? מעדיפים שתמיד יהיה בהישג יד מעט משקא חריף? אז אתם יכולים לקנות את כפכפי-הבקבוק. הם יכולים להכיל בערך כוס של נוזל.

על אותו עיקרון מוסיפים תאי הזזה לשוליה, שיכולים לאחסן כרטיסי אשראי, כסף או דברים אחרים קטנים אך יקרים.

נראה שהדשא האנגלי המפורסם, היגר אל מתחת לרגלינו. אם בנאמנות להשקות את הכפכפים האלה - הקשר הישיר עם הטבע ישמר במשך עונה שלמה.

סוג זה של כפכפי עץ החמודים ישאיר אחריכם בחול עקבות של חתולה מסתורית. 

למי שמרבה ללכת בנעלי ספורט ונעלי ריצה, ובעת ובעונה אחת עצלן מדי כדי להביא כפכפים אל שפת הים – יש את הסוג הזה של כפכפים.

קשה להגיד עד כמה פונקציונליות הנעליים האלו, אבל הן נראות מצחיק:

אין זמן טוב יותר בשנה מאשר הימים החמים הראשונים, כאשר אנו יכולים סוף-סוף להוציא את רגלינו מנעלי חורף הכבדות, ללבוש כפכפים וללכת לחוף הים.  ולמי שרוצים לקחת את הקיץ איתם גם כאשר מגיע החורף – יכולים לרכוש את הזיכרון USB בצורת כפכפים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> האם כפכפים יכולים להפתיע אותנו?